AZAL sərnişinlər üçün “Upgrade” proqramını istifadəyə verdi

Azərbaycanın milli aviadaşıyıcısı AZAL sərnişin məmnuniyyətini artırmaq məqsədilə yeni “AZAL Upgrade” proqramını təqdim edib. Bu proqram çərçivəsində ekonom sinif bileti alan sərnişinlər biletlərini premium ekonom və ya biznes sinfə yüksəltmək imkanı əldə edirlər.
“AZAL Upgrade” proqramının əsas xüsusiyyətləri:
- Təklif Sistemi: Sərnişinlərə uçuşdan əvvəl elektron poçt vasitəsilə “AZAL Upgrade” təklifi göndərilir. E-poçtda yer alan linkə daxil olaraq sərnişinlər öz təkliflərini irəli sürə bilərlər.
- Onlayn Ərizə: Sərnişinlər həmçinin AZAL-ın rəsmi veb saytında və mobil tətbiqində “Rezervasiyanın İdarəolunması” və onlayn qeydiyyat bölmələrindən “AZAL Upgrade” xidmətinə müraciət edə bilərlər.
- Ərizə Qəbulu və Cavab: Uçuşdan 14 saat əvvələ qədər təkliflər qəbul edilir. Sərnişin təklif qiymətini irəli sürdükdən sonra ən geci uçuşa 12 saat qalmış nəticə barədə məlumat alacaq.
- Ödəniş və Qaytarma: Ödəniş yalnız təklif qəbul edildikdə həyata keçirilir. Bu xidmət üzrə ödənilən məbləğ geri qaytarılmır və dəyişdirilmir. Əgər təklif qəbul edilməzsə, heç bir əlavə ödəniş tutulmur.
- Təyyarə Dəyişikliyi Halında: Əgər reysin yerinə yetirilməsi üçün təyin olunmuş təyyarə dəyişərsə və yeni təyyarədə biznes sinfi olmazsa, təkmilləşdirmə baş tutmur və ödənilən məbləğ sərnişinə tam şəkildə geri qaytarılır. Lakin yeni təyyarədə biznes sinif olduğu təqdirdə, müştəriyə bütün imtiyazlar təqdim olunur.
Bu proqram sərnişinlərə daha rahat və üstün xidmətlərlə səyahət etmək imkanı yaradır. Əlavə məlumat və müraciət üçün [AZAL-ın rəsmi veb saytına](https://www.azal.az/az/services/upgrade/) daxil ola bilərsiniz.
“AZAL Upgrade” proqramının əsas xüsusiyyətləri:
- Təklif Sistemi: Sərnişinlərə uçuşdan əvvəl elektron poçt vasitəsilə “AZAL Upgrade” təklifi göndərilir. E-poçtda yer alan linkə daxil olaraq sərnişinlər öz təkliflərini irəli sürə bilərlər.
- Onlayn Ərizə: Sərnişinlər həmçinin AZAL-ın rəsmi veb saytında və mobil tətbiqində “Rezervasiyanın İdarəolunması” və onlayn qeydiyyat bölmələrindən “AZAL Upgrade” xidmətinə müraciət edə bilərlər.
- Ərizə Qəbulu və Cavab: Uçuşdan 14 saat əvvələ qədər təkliflər qəbul edilir. Sərnişin təklif qiymətini irəli sürdükdən sonra ən geci uçuşa 12 saat qalmış nəticə barədə məlumat alacaq.
- Ödəniş və Qaytarma: Ödəniş yalnız təklif qəbul edildikdə həyata keçirilir. Bu xidmət üzrə ödənilən məbləğ geri qaytarılmır və dəyişdirilmir. Əgər təklif qəbul edilməzsə, heç bir əlavə ödəniş tutulmur.
- Təyyarə Dəyişikliyi Halında: Əgər reysin yerinə yetirilməsi üçün təyin olunmuş təyyarə dəyişərsə və yeni təyyarədə biznes sinfi olmazsa, təkmilləşdirmə baş tutmur və ödənilən məbləğ sərnişinə tam şəkildə geri qaytarılır. Lakin yeni təyyarədə biznes sinif olduğu təqdirdə, müştəriyə bütün imtiyazlar təqdim olunur.
Bu proqram sərnişinlərə daha rahat və üstün xidmətlərlə səyahət etmək imkanı yaradır. Əlavə məlumat və müraciət üçün [AZAL-ın rəsmi veb saytına](https://www.azal.az/az/services/upgrade/) daxil ola bilərsiniz.
Diqqət Çəkənlər
Oxşar xəbərlər:





Şərhlər:
Son xəbərlər
daha çox
Sağlamlıq
Dünən, 20:00
🌸✨ Yapon Gəncliyinin Sirri: Hüceyrələri Uzunömürlülüyə Yükləyən 6 Super Qida! ✨🌸
Dünya
Dünən, 19:30
ABŞ Senatı Tramp tariflərini qadağan edə bilmədi
Siyasət
Dünən, 18:49
Türkiyə XİN Maltada gəmiyə hücumu qınayıb
İqtisadiyyat
Dünən, 18:30
Köhnəlmiş və görkəmsiz binalar söküləcək
Populyar Xəbərlər
Ufada Qələbə Gününə Həsr Olunmuş Teatr Tədbiri - FOTO- VİDEO
Şuşa – Qəlbimizin Zirvəsi, Tariximizin İşığı - VİDEO
Azərbaycan Mərakeşdəki Mədəniyyət Günündə Zəngin İrsini Tanıtdı - FOTO- VİDEO
Müğənni Günəş estetik cərrahdan şikayətçidir: Çılpaq fotolarımı yayımladı - VİDEO
Ölkəmizi Çində uğurla təmsil edən azərbaycanlı gənc
Naxçıvanda hərbi sursatlar aşkar edilib, zərərsizləşdirilib: FOTO- VİDEO