AZAL sərnişinlər üçün “Upgrade” proqramını istifadəyə verdi
Azərbaycanın milli aviadaşıyıcısı AZAL sərnişin məmnuniyyətini artırmaq məqsədilə yeni “AZAL Upgrade” proqramını təqdim edib. Bu proqram çərçivəsində ekonom sinif bileti alan sərnişinlər biletlərini premium ekonom və ya biznes sinfə yüksəltmək imkanı əldə edirlər.
“AZAL Upgrade” proqramının əsas xüsusiyyətləri:
- Təklif Sistemi: Sərnişinlərə uçuşdan əvvəl elektron poçt vasitəsilə “AZAL Upgrade” təklifi göndərilir. E-poçtda yer alan linkə daxil olaraq sərnişinlər öz təkliflərini irəli sürə bilərlər.
- Onlayn Ərizə: Sərnişinlər həmçinin AZAL-ın rəsmi veb saytında və mobil tətbiqində “Rezervasiyanın İdarəolunması” və onlayn qeydiyyat bölmələrindən “AZAL Upgrade” xidmətinə müraciət edə bilərlər.
- Ərizə Qəbulu və Cavab: Uçuşdan 14 saat əvvələ qədər təkliflər qəbul edilir. Sərnişin təklif qiymətini irəli sürdükdən sonra ən geci uçuşa 12 saat qalmış nəticə barədə məlumat alacaq.
- Ödəniş və Qaytarma: Ödəniş yalnız təklif qəbul edildikdə həyata keçirilir. Bu xidmət üzrə ödənilən məbləğ geri qaytarılmır və dəyişdirilmir. Əgər təklif qəbul edilməzsə, heç bir əlavə ödəniş tutulmur.
- Təyyarə Dəyişikliyi Halında: Əgər reysin yerinə yetirilməsi üçün təyin olunmuş təyyarə dəyişərsə və yeni təyyarədə biznes sinfi olmazsa, təkmilləşdirmə baş tutmur və ödənilən məbləğ sərnişinə tam şəkildə geri qaytarılır. Lakin yeni təyyarədə biznes sinif olduğu təqdirdə, müştəriyə bütün imtiyazlar təqdim olunur.
Bu proqram sərnişinlərə daha rahat və üstün xidmətlərlə səyahət etmək imkanı yaradır. Əlavə məlumat və müraciət üçün [AZAL-ın rəsmi veb saytına](https://www.azal.az/az/services/upgrade/) daxil ola bilərsiniz.
“AZAL Upgrade” proqramının əsas xüsusiyyətləri:
- Təklif Sistemi: Sərnişinlərə uçuşdan əvvəl elektron poçt vasitəsilə “AZAL Upgrade” təklifi göndərilir. E-poçtda yer alan linkə daxil olaraq sərnişinlər öz təkliflərini irəli sürə bilərlər.
- Onlayn Ərizə: Sərnişinlər həmçinin AZAL-ın rəsmi veb saytında və mobil tətbiqində “Rezervasiyanın İdarəolunması” və onlayn qeydiyyat bölmələrindən “AZAL Upgrade” xidmətinə müraciət edə bilərlər.
- Ərizə Qəbulu və Cavab: Uçuşdan 14 saat əvvələ qədər təkliflər qəbul edilir. Sərnişin təklif qiymətini irəli sürdükdən sonra ən geci uçuşa 12 saat qalmış nəticə barədə məlumat alacaq.
- Ödəniş və Qaytarma: Ödəniş yalnız təklif qəbul edildikdə həyata keçirilir. Bu xidmət üzrə ödənilən məbləğ geri qaytarılmır və dəyişdirilmir. Əgər təklif qəbul edilməzsə, heç bir əlavə ödəniş tutulmur.
- Təyyarə Dəyişikliyi Halında: Əgər reysin yerinə yetirilməsi üçün təyin olunmuş təyyarə dəyişərsə və yeni təyyarədə biznes sinfi olmazsa, təkmilləşdirmə baş tutmur və ödənilən məbləğ sərnişinə tam şəkildə geri qaytarılır. Lakin yeni təyyarədə biznes sinif olduğu təqdirdə, müştəriyə bütün imtiyazlar təqdim olunur.
Bu proqram sərnişinlərə daha rahat və üstün xidmətlərlə səyahət etmək imkanı yaradır. Əlavə məlumat və müraciət üçün [AZAL-ın rəsmi veb saytına](https://www.azal.az/az/services/upgrade/) daxil ola bilərsiniz.
Diqqət Çəkənlər
Oxşar xəbərlər:
Şərhlər:
İnformasiya
Guests qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Son xəbərlər
daha çox
Sağlamlıq
Bu gün, 11:30
Rus gəncləri TikTok-da populyarlaşan “Molekul” arıqlama həblərindən zərər çəkir
Mətbəx
Bu gün, 11:00
Gürcü Mətbəxindən Yemək Resepti - Caşuşili VİDEO
Sağlamlıq
Bu gün, 10:08
Kələmdən Detoks Şorbası ilə Təmizlənmə
---
Bu gün, 09:30
Pendirlə Bişmiş Alma
Populyar Xəbərlər
“Dünyanı Sənət Xilas Edəcək – Rənglərin Qardaşlığı”: Türk Dünyasında Qlobal Sənət Körpüsü
Harun Çiçi: Saç Üzərində Yaradıcılıq və Emosional Portretlərin Ustası
Səmərqənd – Registan Meydanı VİDEO
Taşkəndin Tarixi İncisi – Baraxon Mədrəsəsi və Çorsu Bazarı - VİDEO
Könül Dəftərim: Şamaxının yaddaşında iz buraxan bir ailə dastanı -VİDEO
İlan Dəri Fabrikasının İçərisində: İlan Dərisindən Brendlər - VİDEO
