AZAL sərnişinlər üçün “Upgrade” proqramını istifadəyə verdi

Azərbaycanın milli aviadaşıyıcısı AZAL sərnişin məmnuniyyətini artırmaq məqsədilə yeni “AZAL Upgrade” proqramını təqdim edib. Bu proqram çərçivəsində ekonom sinif bileti alan sərnişinlər biletlərini premium ekonom və ya biznes sinfə yüksəltmək imkanı əldə edirlər.
“AZAL Upgrade” proqramının əsas xüsusiyyətləri:
- Təklif Sistemi: Sərnişinlərə uçuşdan əvvəl elektron poçt vasitəsilə “AZAL Upgrade” təklifi göndərilir. E-poçtda yer alan linkə daxil olaraq sərnişinlər öz təkliflərini irəli sürə bilərlər.
- Onlayn Ərizə: Sərnişinlər həmçinin AZAL-ın rəsmi veb saytında və mobil tətbiqində “Rezervasiyanın İdarəolunması” və onlayn qeydiyyat bölmələrindən “AZAL Upgrade” xidmətinə müraciət edə bilərlər.
- Ərizə Qəbulu və Cavab: Uçuşdan 14 saat əvvələ qədər təkliflər qəbul edilir. Sərnişin təklif qiymətini irəli sürdükdən sonra ən geci uçuşa 12 saat qalmış nəticə barədə məlumat alacaq.
- Ödəniş və Qaytarma: Ödəniş yalnız təklif qəbul edildikdə həyata keçirilir. Bu xidmət üzrə ödənilən məbləğ geri qaytarılmır və dəyişdirilmir. Əgər təklif qəbul edilməzsə, heç bir əlavə ödəniş tutulmur.
- Təyyarə Dəyişikliyi Halında: Əgər reysin yerinə yetirilməsi üçün təyin olunmuş təyyarə dəyişərsə və yeni təyyarədə biznes sinfi olmazsa, təkmilləşdirmə baş tutmur və ödənilən məbləğ sərnişinə tam şəkildə geri qaytarılır. Lakin yeni təyyarədə biznes sinif olduğu təqdirdə, müştəriyə bütün imtiyazlar təqdim olunur.
Bu proqram sərnişinlərə daha rahat və üstün xidmətlərlə səyahət etmək imkanı yaradır. Əlavə məlumat və müraciət üçün [AZAL-ın rəsmi veb saytına](https://www.azal.az/az/services/upgrade/) daxil ola bilərsiniz.
“AZAL Upgrade” proqramının əsas xüsusiyyətləri:
- Təklif Sistemi: Sərnişinlərə uçuşdan əvvəl elektron poçt vasitəsilə “AZAL Upgrade” təklifi göndərilir. E-poçtda yer alan linkə daxil olaraq sərnişinlər öz təkliflərini irəli sürə bilərlər.
- Onlayn Ərizə: Sərnişinlər həmçinin AZAL-ın rəsmi veb saytında və mobil tətbiqində “Rezervasiyanın İdarəolunması” və onlayn qeydiyyat bölmələrindən “AZAL Upgrade” xidmətinə müraciət edə bilərlər.
- Ərizə Qəbulu və Cavab: Uçuşdan 14 saat əvvələ qədər təkliflər qəbul edilir. Sərnişin təklif qiymətini irəli sürdükdən sonra ən geci uçuşa 12 saat qalmış nəticə barədə məlumat alacaq.
- Ödəniş və Qaytarma: Ödəniş yalnız təklif qəbul edildikdə həyata keçirilir. Bu xidmət üzrə ödənilən məbləğ geri qaytarılmır və dəyişdirilmir. Əgər təklif qəbul edilməzsə, heç bir əlavə ödəniş tutulmur.
- Təyyarə Dəyişikliyi Halında: Əgər reysin yerinə yetirilməsi üçün təyin olunmuş təyyarə dəyişərsə və yeni təyyarədə biznes sinfi olmazsa, təkmilləşdirmə baş tutmur və ödənilən məbləğ sərnişinə tam şəkildə geri qaytarılır. Lakin yeni təyyarədə biznes sinif olduğu təqdirdə, müştəriyə bütün imtiyazlar təqdim olunur.
Bu proqram sərnişinlərə daha rahat və üstün xidmətlərlə səyahət etmək imkanı yaradır. Əlavə məlumat və müraciət üçün [AZAL-ın rəsmi veb saytına](https://www.azal.az/az/services/upgrade/) daxil ola bilərsiniz.
Diqqət Çəkənlər
Oxşar xəbərlər:





Şərhlər:
Son xəbərlər
daha çox
Maraqlı
Bu gün, 16:12
Hansı yeməyin qoxusu kişiləri cəlb edir?
Maraqlı
Bu gün, 16:00
Qadınların ailə qurmağa mane olan əsas səhvi
Maraqlı
Bu gün, 15:00
Necə “uyğun” insana çevrilməyək?
İdman
Bu gün, 13:30
Boksçumuz dünya çempionatında yarımfinala çıxıb
Populyar Xəbərlər
“Könül Dəftərim” sənədli filminin möhtəşəm təqdimat mərasimi keçirildi - FOTO - VİDEO
Bakıda “Qala Əncir Festivalı” keçiriləcək
“Könül Dəftərim” – sözün, yaddaşın və milli kimliyin aynası
Səhnənin əbədi ulduzu – Səyavuş Aslanın doğum günüdür - FOTO
“Yaşıl içki” ilə incə qal: sadə resept, böyük nəticə
İsrail Qətərdə HƏMAS rəhbərliyinə zərbə endirdi